Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Wszystkie towary zakupione w sklepie Ecobike objęte są gwarancją producenta oraz ustawowa odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność rzeczy sprzedanej z umową. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez użytkownika lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu, a także naturalne zużycie.
W razie wykrycia jakiejkolwiek wady materiałowej/wykonawczej – prosimy o wypełnienie druku reklamacyjnego
Jedną, podpisaną kopię zgłoszenia należy dołączyć do przesyłki z towarem (wraz z dowodem zakupu oraz z kartą gwarancyjną, jeżeli takowa była dostarczona z towarem).
Towar odsyłany do oględzin musi być czysty. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi oraz przy uwzględnieniu warunków gwarancji producenta. Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt do serwisu Ecobike pod poniższy adres:
EcoBike Sp. z o.o.
ul. Wschodnia 12
55-330 Źródła
Do reklamowanego produktu prosimy dołączyć dokumenty sprzedaży (oryginał paragonu/faktury VAT oraz formularz reklamacji).
Zwroty
Wybrany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Nie ma problemu! Zgodnie z prawem masz prawo odstąpic od umowy kupna-sprzedaży na odległośc w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformowac Ecobike decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia:
- Pobierz i wydrukuj oświadczenie zwrotu
- Wypełnij i podpisz wydrukowane oświadczenie
- Spakuj towar, oświadczenie i oryginał paragonu
- Wyślij wszystko na nasz adres
EcoBike Sp. z o.o.
ul. Wschodnia 12
55-330 Źródła